2023/2024

Dzień Dziecka w Łebie

Tegoroczny dzień dziecka nasi uczniowie klas IV - VII spędzili w Łebie. Mieliśmy możliwość odwiedzenia współpracującego ze szkołą banku PKO BP Oddział 1 w Łebie. Ponadto piękna pogoda pozwoliła nam skorzystać z uroków plaży i poopalać się. Po wyczerpującym plażingu poszliśmy na pizzę i lody. Dzień dziecka był bardzo udany. Dopisały nam: pogoda, humory i apetyt.

Wycieczka do Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku

24 maja 2018 r. uczniowie biorący aktywny udział w zajęciach w ramach projektu Rozwój kompetencji kluczowych uczniów z terenu Gminy Wicko udali się na wycieczkę do Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku. Wizyta w Muzeum wywarła na uczniach niesamowite wrażenie. Muzeum II Wojny Światowej powstało w Gdańsku przy placu Władysława Bartoszewskiego, nad Motławą, blisko historycznego...

Spotkanie z doradcą zawodowym

Z doradcą zawodowym odkrywamy mocne strony i kształtujemy kreatywność. Dnia 07 maja 2018 r. młodzież klasy VII spotkała się na zajęciach z doradztwa zawodowego z doradcą zawodowym Panią Bożeną Murawską, która pełni również funkcję konsultanta powiatowego ds. doradztwa edukacyjno-zawodowego w lęborskiej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej. Uczniowie uczestniczyli w zajęciach,...

Wycieczka do Szymbarka

W ostatnim tygodniu maja uczniowie kl.,,O-III przeżyli wspaniałą przygodę. Z okazji zbliżającego się Dnia Dziecka najmłodsi pojechali na wycieczkę do Szymbarka. Po dojechaniu na miejsce czekał już przewodnik i nie tracąc czasu uczestnicy ruszyli na zwiedzanie skansenu. Obejrzeli najdłuższą deskę świata, Dom Sybiraka, wagony, którymi jeńcy byli wożeni na Syberię. Silne...

Tydzień teatru w klasie 1

Z okazji Tygodnia Teatru uczniowie klasy pierwszej przygotowali krótki teatrzyk dla najmłodszych kolegów i koleżanek z oddziału przedszkolnego. Przygotowania trwały już od dłuższego czasu, ponieważ to przedstawienie wymagało scenografii, rekwizytów i oczywiście prób. Legenda o smoku wawelskim jest znana, ale żywe słowo i przekaz teatralny oddaje zupełnie nowe i ciekawe spojrzenie....

Szkolny konkurs SUDOKU w klasach IV - VII

Dnia 8 maja w klasach IV - VII odbył się szkolny konkurs SUDOKU. Uczestnicy rozwiązywali diagramy sudoku. Jest to łamigłówka, której celem jest wypełnienie diagramu 9 × 9 w taki sposób, aby w każdym wierszu, w każdej kolumnie i w każdym z dziewięciu pogrubionych kwadratów 3 × 3 (zwanych „blokami” lub „podkwadratami”) znalazło się po jednej cyfrze...

Dzień Bibliotekarza i Bibliotek

Na 8 maja przypada Dzień Bibliotekarza i Bibliotek. Ten szczególny dzień ma uświadomić wszystkim, że rolą bibliotekarza jest przede wszystkim popularyzacja czytelnictwa. Natomiast biblioteka powinna być przyjazna dla czytelnika i stwarza warunki do wypożyczeń ciekawej literatury, ale też do skorzystania na miejscu z czasopism, czy z książki. Z okazji swojego święta szkolna...

Spacerem po szlakach Słowińskiego Parku Narodowego

Do końca roku szkolnego zaledwie 44 dni, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby wyruszać na wycieczki terenowe. Tak też uczyniła grupa uczniów z klas 3-7, którzy w słoneczną środę, 9 maja 2018 roku, wyruszyli do Słowińskiego Parku Narodowego. Tam na naszą grupę czekała znana i lubiana przez naszych uczniów pani Katarzyna Sitkowska. Razem wyruszyliśmy na wydmy. Pokonaliśmy trasę...

Wyróżnieni w XXIII Konkursie "Dzień Ziemi w Słowińskim Parku Narodowym"

W dniu 11 maja 2018 roku Jury, w skład którego wchodzili pracownicy Słowińskiego Parku Narodowego dokonali oceny 101 prac nadesłanych na XXIII Konkurs Dzień Ziemi w SPN pod ogólnopolskim hasłem Świat bez plastikowych zanieczyszczeń. W konkursie wzięli udział uczniowie z wielu szkół, m.in. z Objazdy, Smołdzina, Główczyc, Maszewka, Wicka, czy Stowięcina. Tym bardziej jest nam...

27.Żukowski Przełaj. Siostry Hermann na podium !

Nad żukowskim jeziorkiem po raz dwudziesty siódmy rywalizowali pomorscy biegacze. Pierwszy raz w Żukowie wystartowaliśmy w 2005 roku. To dla nas szczególne miejsce, bowiem nad żukowskim jeziorkiem rozpoczęła się nasza piękna sportowa przygoda, która trwa obfitując w liczne sukcesy. Tegoroczny start też trzeba zaliczyć do udanych, bowiem nasi reprezentanci dwukrotnie stawali na...

Gminny Konkurs Recytatorski Wiersze Patriotyczne

Dnia 9 maja odbył się Gminny Konkurs Recytatorski Poezji Patriotycznej z okazji setnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości. Do konkursu przystąpiło 16 uczniów ze szkół znajdujących się na terenie naszej gminy. Naszą szkołę reprezentowali: Natalia Socha, Maksymilian Jasiński, Daniel Jeliński, Antonina Ekman, Jakub Grzenkowicz, Aleksandra Lipiak. Uczniowie Ci zostali...

Nowości w Szkolnej Bibliotece

Biblioteka szkolna zaprasza czytelników do skorzystania z wyjątkowej oferty- nowości książkowych. Zakupiliśmy specjalnie dla Was książki. Jeśli chcesz się dowiedzieć jakie one są, to koniecznie przyjdź i znajdź coś wyjątkowego do poczytania! Biblioteka czeka właśnie na Ciebie!

Zapraszamy do udziału w rajdzie Nordic Walking

Jako gospodarze terenu zapraszamy wszystkich: Rodziców, Uczniów, mieszkańców małych i dużych do udziału w Rajdzie Nordic Walking

Oliwia na podium w Sławnie!

W Biegu Święców w Sławnie (woj.zachodniopomorskie) kolejne sukcesy świętowały nasze reprezentantki. Organizatorzy przygotowali dość krótkie dystanse, które preferowały sprinterskie umiejętności. Świetnie spisała się Oliwia Hermann, która była druga na 300m w rocznikach 2007-8. Jeszcze na 50 m przed metą Oliwia prowadziła, ale ostatecznie tuż przed metą została wyprzedzona....

Dzień Ziemi w "Uroczysku Drętowo" Nadleśnictwa Lębork

W piątkowy poranek 20 kwietnia 2018 roku najmłodsi uczniowie z naszej szkoły wyruszyli na ścieżkę leśno-przyrodniczą do Lęborka. Zajęcia odbywały się pod czujnym okiem pana edukatora-leśnika, który z niezwykłą precyzją opowiadał dzieciom o każdym napotkanym zwierzątku i roślinie. Spotkanie było niezwykle pouczające i nawiązywało do tegorocznych obchodów Dnia Ziemi, które...

Na tropach przyrody w "Uroczysku Drętowo" Nadleśnictwa Lębork

Dobra, słoneczna pogoda towarzyszyła uczniom z klas IV-VII, którzy w dniu 19 kwietnia 2018 roku wyruszyli na wycieczkę do Lęborka. W porannych godzinach podążaliśmy z panem leśniczym ścieżką przyrodniczo-leśną na Uroczysku Drętowie. Pan leśniczy opowiedział uczniom o ciekawostkach z życia zwierząt leśnych, po drodze wspinaliśmy się na dwie wieże widokowe. Mogliśmy...